Головна
Реєстрація
Вхід
Нд
27.05.2018
08:25

Вітаю Вас Гість | RSS
Навчально-виховне об'єднання №5 міста Хмельницького 
імені Сергія Єфремова
Адреса
м. Хмельницький,
вул. Володимирська, 51
тел. (0382)79-57-25

Меню сайту

Категорії розділу
Новини нашої школи [46]
Конкурси [4]
Привітання [18]
Новини освітянської ниви [36]

Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 414

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів 0

 Науково-педагогічний проект "Інтелект України" 

Про проект

Інтелект – один із найдорожчих ресурсів. Щоб пересвідчитися, наскільки цінним у сучасному світі є інтелект, варто переглянути інформацію про галузі економіки, що найбільш динамічно розвиваються: телекомунікації та Інтернет-проекти, фінансова галузь, високотехнологічне виробництво і ринок програмних продуктів. Навіть металургію, нафтопереробну та хімічну промисловість не можна уявити без сучасних технологій, і наукоємність цих галузей невпинно зростає. Упродовж другої половини ХХ сторіччя, а особливо на початку нинішнього, усі розвинені країни опікуються проблемою ідентифікації інтелектуально обдарованих дітей та молоді, створення для них спеціальної системи освіти, а також залучення талановитої молоді з інших країн через всілякого роду грантові й інші програми. На обдарованих учених та спеціалістів, можна сказати, полюють, бо кожен із них спроможний принести надзвичайну користь не лише певним компаніям, а й країні. І в Україні розуміють необхідність виховувати інтелектуальну еліту нації. Над проблемою виявлення та виховання обдарованих дітей та молоді працювали вітчизняні вчені, є різні підходи до цього питання. Зокрема, певний час були популярними ідеї раннього розвитку, коли матеріал подається дитині в більш ранньому віці та в більших об'ємах.

В 2006 році команда провідних вчених Харкова на чолі з доктором педагогічних наук Гавриш І.В. запропонували до впровадження власну концепцію виявлення, виховання й навчання обдарованих дітей, яка розроблена на основі як власних напрацювань, так і передових і найбільш ефективних відповідних методик.  Сутність проекту полягає не в насиченні дитини поглибленими знаннями, а у набутті нею, перш за все, необхідних навичок роботи з інформацією, аналізу, гнучкого творчого мислення, самоконтролю та самооцінки, швидких реакцій,раціональної організації навчальної праці; розвитку пізнавальних процесів — сприйняття, пам'яті, мислення, уяви й уваги; розвитку якостей особистості школяра — цілеспрямованості, працелюбності, організованості, охайності, наполегливості, волі тощо. Програма розроблялася таким чином, щоб врахувати вікові особливості учнів, не лише зберегти, а й збільшити їх інтерес до навчання. Завдяки міжпредметним зв'язкам, засобам наочності та відео матеріалам, об'єкт вивчення стає більш зрозумілим та цікавим. Для прикладу, якщо на уроці "Читання" діти вивчали оповідання про соловейка, то на уроці "Я і Україна" вони дізнаються про класову та видову приналежність цього птаха, спосіб життя, проглядають відео фрагмент з соловейком, чують його спів.

Додатково до загальношкільних предметів, програма яких спеціально адаптована, введені нові: "Навчаємося разом", на якому діти розвивають пам'ять за спеціальними методиками, вчаться працювати з інформацією, та предмет "Еврика", на якому учні розвивають творчі, винахідницькі якості, кмітливість, працюють над рішенням складних задач. Завдяки тому, що під час розробки й апробації програми проект мав медико-психолого-психіатричний супровід провідних вчених Інституту здоров'я школярів та підлітків Академії медичних наук України, вдалося побудувати програму так, щоб зберігати оптимальний баланс психофізичного стану дитини, не допускаючи, з одного боку, нервового перезбудження, а з іншого – втоми, втрати цікавості. Крім обов'язкових уроків фізичної культури, кілька разів впродовж кожного уроку учні беруть участь в музичних паузах з елементами фізичних вправ і танцювальних рухів, роблять вправи для очей, застосовують релаксуючі елементи. За результатами, які демонструють учні проектних класів, Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України навчально-педагогічний проект "Інтелект України" рекомендовано до подальшого впровадження. На сьогодні діти з Київської, Харківської, Дніпропетровської областей та АРК Крим вже мають можливість навчатись у таких класах, є зацікавленість й інших регіонів України.

Шановні батьки! 

Якщо ви вважаєте, що ваша дитина допитлива й розумна, якщо ви пов'язуєте майбутнє своєї дитини з інтелектуальною сферою – ми чекаємо на вас. За додатковою інформацією радимо звернутися до найближчої до вас школи – учасника всеукраїнського науково-педагогічного проекту „Інтелект України".


  Додаток  6

до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту

                         10.07. 2012 № 797

УМОВИ              

                                  конкурсного приймання учнів до  класів,

                                  що працюють  за науково - педагогічним

         проектом «Інтелект України»

1. Загальні положення конкурсу

     1.1. Дані Умови визначають загальні положення і основні організаційні засади здійснення конкурсного відбору учнів до класів, що працюють за науково-педагогічним проектом «Інтелект України».

     1.2. Дані Умови розроблено відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 19 червня 2003 року № 389 «Про затвердження Інструкції про порядок конкурсного приймання дітей (учнів, вихованців ) до гімназій, ліцеїв, колегіумів, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів)».

     1.3. Мета конкурсного приймання учнів до класів, що працюють за науково-педагогічним проектом «Інтелект України», полягає у формуванні колективу учнів з  високим інтелектуаль

Результати  співбесіди

для виявлення готовності до навчання в класі,

що працюватиме за науково-педагогічним проектом «Інтелект України»

Прізвище, ім’я, по батькові

Кількість балів

  1.  

Філонюк Дарина Юріїна

170

  1.  

Мельник Катерина Олегівна

167

  1.  

Самойлов Ілля Борисович

162

  1.  

Медведчук Катерина Олегівна

161

  1.  

Магера Дарина Денисівна

158

  1.  

Коровецька Марія Вікторівна

154

  1.  

Колісник Дмиро Вікторович

151

  1.  

Манжурова Любов Юріївна

151

  1.  

Красильнюк Марина Анатоліївна

147

  1.  

Дідик Віталіна Русланівна

146

  1.  

Корнійчук Аріна Денисівна

146

  1.  

Шинкаренко Михайло Сергійович

146

  1.  

Фурман Тимофій Олександрович

144

  1.  

Возняк Маргарита Павлівна

143

  1.  

Мельник Єва Владиславівна

143

  1.  

Залогін Роман Андрійович

141

  1.  

Корнійчук Артем Денисович

140

  1.  

Горобець Катерина Руснанівна

138

  1.  

Тарасова Олександра

137

  1.  

Красюк Олександр Юрійович

137

  1.  

Полухтович Любомир Андрійович

136

  1.  

Палінчук Ілля Олександрович

135

  1.  

Кальмуцький Роман Михайлович

134

  1.  

Щавінський Марк Владиславович

134

  1.  

Бернада Ростислав Віталійович

128

  1.  

Марчук Матвій Петрович

128

  1.  

Валєєв Єльдар Єдуардович

126

  1.  

Ткачук Ілля Дмитрович

125

  1.  

Дембовська Анна Юріївна

123

  1.  

Скопець Вероніка Олегівна

123

  1.  

Крижанівський Олег Дмитрович

122

  1.  

Беринда  Катерина Олександрівна

121

  1.  

Замогильна Яна Андріївна

121

  1.  

Блажко Анастасія Романівна

120

  1.  

Мєдвєдєв Данило Максимович

117

  1.  

Мельник Кіра Дмитрівна

115

  1.  

Ковальчук Костянтин Олександрович

114

  1.  

Небельмес Богдан Анатолійович

114

  1.  

Бабій Євгеній Володимирович

111

  1.  

Небельмес Зоряна Анатоліївна

104

  1.  

Дідух Діана Дмитрівна

89

  1.  

Гончар Артем Олександрович

88

  1.  

Сахневич Степан Олексійович

84

Примітки:

Максимальна кількість балів, яку може отримати дитина – 191 бал.

Прохідним балом є – 121 бал і більше.


Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Травень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Архів записів

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018